Calvin Klein

Prijs
Campagne
Filteren
Soort
Toont 32 van 95 producten
Toon meer
Calvin Klein is een internationaal lifestylemerk dat symbool staat voor moed, vooruitstrevende idealen en een verleidelijke, vaak minimalistische esthetiek. Het is onze ambitie om een wereldwijd publiek te inspireren en aan ons te binden door provocerende beelden en opvallende ontwerpen te gebruiken die conventie uitdagen en emotie oproepen. Door eenvoud te combineren met sensualiteit hebben we een visuele identiteit gecreëerd die zowel modern als tijdloos is.
 
Het merk werd in 1968 opgericht door ontwerper Calvin Klein samen met zijn zakenpartner Barry Schwartz. Samen vestigden ze Calvin Klein al snel als leider in de Amerikaanse modewereld. Door de focus op een strakke en stijlvolle esthetiek, gecombineerd met innovatief design, heeft het merk geholpen om zowel de mode als de cultuur vorm te geven. Vooral onze iconische jeans- en ondergoedcollecties hebben een centrale rol gespeeld in het definiëren van de expressie van het merk.
 
In 2017 bedroeg de wereldwijde verkoop van Calvin Klein-producten meer dan 9 miljard dollar en de producten worden gedistribueerd in meer dan 110 landen wereldwijd. Met meer dan 10 000 werknemers wereldwijd blijft Calvin Klein een drijvende kracht in de mode-industrie en een symbool van moderniteit, verleidelijke eenvoud en stijlvolle elegantie.