Vorm je legende in EA SPORTS UFC 4. In EA SPORTS UFC 4 wordt de vechter die je wordt gevormd door je vechtstijl, je prestaties en je persoonlijkheid. Ontwikkel en pas je personage aan via een uniform progressiesysteem in alle modi. Ga van onbekende amateur naar UFC-superster in het nieuwe speltype Career, beleef de oorsprong van vechtsporten in twee gloednieuwe omgevingen - The Kumite en The Backyard - of daag de wereld uit in nieuwe Blitz-gevechten of online wereldkampioenschappen om de onbetwiste kampioen te worden. In de gameplay zorgen vloeiende clinch-to-strike-combinaties voor een meer responsieve en authentieke stand-up gameplay, terwijl gereviseerde takedown- en grondmechanismen zorgen voor meer controle in die belangrijke fases van het gevecht. Het maakt niet uit hoe of waar je speelt, EA SPORTS UFC 4 plaatst 'jou' in het middelpunt van elk gevecht.
Gameplay en presentatie:
Met meer controle bij het slaan, REAl Player Motion Technology die grapplingexchanges voor twee spelers naar een hoger plan tilt, het nieuwe submission-systeem en een vernietigende herziening van ground and pound, voelen spelers elke fase van het gevecht in EA SPORTS UFC 4.
vloeiende ClinchControl: UFC 4 introduceert REAl Player Motion Technology (RPM Tech) in deEArt van de 'clinch', crEAting een vloeiende ervaring gedreven door positionering en fysieke context. Door gebruik te maken van deze technologie is de clinch geïntegreerd als onderdeel van het slagsysteem, wat zorgt voor vloeiendere en frequentere clinch- en brEAkmomenten.
takedownOverhaul: UFC 4 introduceert ook RPM Tech in de takedown-gameplay. Met een veelvoud aan nieuwe takedown-animaties zullen spelers een groter spectrum aan uitkomsten ervaren, gedreven door gebruikerscontrole en vechtersattributen. Van krachtige carries tot klEAn sprawls en gloednieuwe drijvende takedowns waarbij spelers actief duwen om de takedown te verdedigen, gevechten worden gewonnen of verloren in deze impactvolle worstelmomenten.
verwoestende grond en stampen: Het vinden van manieren om aanzienlijke schade toe te brengen vanaf de grond is het handelsmerk geworden van sommige van de beste UFC'ers. Met de herziening van ground and pound geeft UFC 4 je meer controle over houdingsscenario's, waardoor de aanvaller meer middelen heeft om te richten en zijn plek te kiezen en de verdediger toegang heeft tot meer middelen, zoals hEAd beweging en goed getimede counterovergangen.
nieuw submissiesysteem: Het vernieuwde systeem introduceert een compleet nieuwe ervaring voor de submissie fase. Afhankelijk van je positie zal één van de twee nieuwe minigames geactiveerd worden, gebouwd om een vereenvoudigde gebruikerservaring te bieden. Daarnaast hebben spelers nu de mogelijkheid om toe te slaan vanuit de onderdanige fase en meer manieren om onderdanige stoten om te wisselen om de finish te versnellen, of om slams met veel impact in te zetten om ze te ontwijken.
grapple Assist: De introductie van een meer intuïtieve besturing zorgt voor grEAter controle en begrip in het grondspel.EAMet de basisinvoer van de linkerstick kun je direct een poging doen om 'op te staan', 'over te geven' of door te gaan naar een meer voordelige 'ground and pound'-positie.
dynamische slaginvoer: Een herziening van de besturing zorgt voor een meer gecontroleerde slag en biedt tegelijkertijd een betere toegang tot een verscheidenheid aan combinaties. Door het nieuwe mechanisme te gebruiken, kunnen spelers kiezen tussen op de knop tikken om snel toe te slaan of de knop ingedrukt houden om langzamere, schadelijkere slagen uit te voeren.
impactvolle momenten: Elke vechter gaat de Octagon in om het gevecht af te maken.EAIn UFC 4 zien, zien en voelen spelers de desoriënterende impact van een schot dat van gevecht verandert, of zien gezichtsverpletterende herhalingen van verwoestende knock-out slagen die de tegenstander op het canvas leggen.
nieuw commentaarTEA m : Voormalig UFC Licht HEAvyweight en HEAvyweight Kampioen Daniel "DC"Cormier springt in de commentaar booth naast UFC uitzending nietje JonAnik, het verstrekken van een frisse, nieuwe commentaar ervaring die is onderhoudend, energiek en informatief.
Nieuwe gevechtsomgevingen:
Een vechter wordt gesmeed door zijn omgeving, of hij nu gebouwd is op straat of geboren uit een oude vechtsport discipline, deze nieuwe omgevingen maken de vechter... en het gevecht.
de achtertuin: Sommige van de meest brute vechters in de geschiedenis begonnen met een rauw verleden dat de weg vrijmaakte voor hun professionele toekomst. In de achtertuin omgeving kun je maar beter het gevecht afmaken want hier is de scorekaart van de jury het laatste wat iemand wil zien.
de Kumite: Een omgeving die een eerbetoon is aan de oude overlevering van MMA. Mensen komen naar deze ondergrondse tempel voor slechts één rEAzoon, om het overwicht van hun vechtdiscipline op te leggen aan eventuele uitdagers.
uFC Apex: De authentieke locatie van Dana White's Contender Series in Las Vegas. Deze unieke locatie vangt de specifieke omgeving waar vechters van "mededingers" naar professionele UFC-atleten gaan.
action Avenue:Een outdoor amateur MMA locatie, gebouwd om te laten zien waar nederige beginnelingen hun eerste stappen zetten naar toekomstige MMA glorie.
CrEAtedFighter en Vanity: Het EA SPORTS UFC 4-universum is opgebouwd rond je vechter, en elke vechter is anders - van hoe ze presteren tot de persoonlijkheid die ze meebrengen naar de Octagon. Prestatiedetails zoals gewichtsklasse en een van de twaalf vechtersarchetypes bepalen hoe je vecht, terwijl meer dan 1600 nieuwe onderdelen van EArnable gEAr, meer dan 120 emotes en meer je in staat stellen om je persoonlijkheid te laten zien terwijl je het doet.
Taal op cover: Engels